שירות נגיש לאנשים עם מוגבלות: תפיסה, הטמעה והדרכה בארגונים
בישראל חיים מיליון וחצי אנשים עם מוגבלות, המהווים 20% מאוכלוסיית הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של ארגוני שירות. כדי לספק שירות איכותי ללקוחות עם מוגבלות על השירות להיות נגיש.
בספר שירות נגיש לאנשים עם מוגבלות: תפיסה הטמעה והדרכה בארגונים, בהוצאת משרד המשפטים, מוצגת תפיסת שירות הממוקדת ביצירת מענה איכותי לצרכיהם של אנשים עם מוגבלות. פרקי הספר מסבירים מהו שירות נגיש על מרכיביו השונים ומציגים תפיסה ארגונית מערכתית להפיכת הארגון לנגיש ללקוחותיו. בספר שלושה שערים: הנגשת הארגון כתפיסה וכתהליך ארגוני, הדרכת נגישות לארגוני שירות, הנגשת שירות בראייה חוקית ועסקית.