סדנאות שירות - ד"ר לירון נתן


סדנאות שירות

סדנאות שירות בגישת “בסיס בטוח ללקוח”, הנן סדנאות שירות חדשניות המסייעות להעמיק את היכולת להעניק ביטחון אל מעבר לגבולות הארגון. לקוחות החשים בטוחים בארגון ובאנשיו, הם לקוחות החשים כי רואים אותם ואת צורכיהם, קשובים להם, לוקחים אחריות על ההתנהלות מולם ומכבדים אותם. לקוחות כאלה הנם לקוחות שבעי רצון השומרים על נאמנות לארגון ואף חשים חלק ממנו.

סדנאות שירות בגישת “בסיס בטוח ללקוח” מהוות חלק מתפיסת שירות כוללת שבבסיסה היכולת לראות את צורכי הלקוחות, להיות רגיש אליהם, לתת להם מענה מותאם, ולספק להם ביטחון פסיכולוגי בארגון, בשירות שהוא נותן ובעובדיו. לקוחות שהארגון משכיל לספק להם ביטחון פסיכולוגי הם לקוחות שבעי רצון, המגלים נאמנות לאורך טווח כלפי הארגון, סומכים עליו ומוכנים לרכוש ממנו עוד שירותים. יכולתם של עובדי השירות לתת מענה מותאם שכזה ללקוחות, מושפעת מהמידה בה חשים העובדים כי מנהליהם והארגון רואים אותם וקשובים לצורכיהם. עובדים שהארגון רואה אותם חשים בטוחים ומסוגלים להעניק חוויית שירות בטוחה ללקוחות הארגון.

סדנאות השירות מסייעות בהטמעת תפיסת שירות עמוקה בקרב מנהלים ועובדי שירות, המאפשרת לייצר ללקוחות חוויית שירות איכותית. הסדנאות מקנות מיומנויות המאפשרות לעשות שימוש מעשי בגישת “בסיס בטוח ללקוח” בסיטואציות יומיומיות ומורכבות עם לקוחות.

תוצאותיה של הטמעת התפיסה בארגוני שירות הינה שיפור משמעותי בשביעות הרצון של לקוחות, ברצונם להמשיך לעבוד עם ארגון השירות, ובהגדלת הפעילות שלהם מול הארגון.

סדנאות שירות בגישת “בסיס בטוח ללקוח” יקנו לארגון ולעובדיו:

  • יכולת גבוהה לספק שירות איכותי ללקוחות
  • שביעות רצון ונאמנות גבוהה של לקוחות
  • אמון של הלקוחות בארגון ובעובדיו
  • נכונות של הלקוחות לרכוש עוד שירותים ומוצרים מהארגון
  • העצמה של עובדי השירות
  • שיפור היחסים בתוך הארגון
  • כלים ניהוליים אפקטיביים למנהלי שירות

 

אתם מוזמנים ליצור קשר באמצעות האתר או בטלפון על מנת לשמוע עוד סדנאות השירות בגישת “בסיס בטוח ללקוח” ועל התאמתן לארגונכם.

 

קראו עוד על גישת “בסיס בטוח ללקוח“.